Klubbhåndbok

Aktivavgift

 

Lag Treningsavgift Antall aktiviteter pr uke
Senior C 2600 2
Dame/herre a-lag 3800 4/5
Gutt/Jente 17-19 3600 4
Gutt/Jente 15-16 3300 4
Gutt/Jente 14 3000 3(4)
Gutt/Jente 13 2800 3(4)
Gutt/Jente 12 2600 3(4)
Gutt /Jente 11 2600 3
Gutt / Jente 10 2400 3
Gutt/ Jente 9 2200 3
Gutt/Jente 8 2000 2
Gutt/Jente 7 1800 1
Gutt/Jente 6 750 1


  • Treningsavgiften betales over to betalinger pr år og faktureres gjennom klubbverktøyet Klubbadmin. Her har man mulighet for å få faktura i Vipps om man har åpent for det. Har du ikke åpent for Vipps så kommer det faktura på epost. Treningsavgiftene faktureres 1.februar og 1.september. Få oversikt over all regninger fra klubben i MinIdrett. 
  • 2 loddsalg pr år. Loddlister kommer i april/mai og i september/oktober, det er 50 lodd på kr 10 - Totalt kr 500. Klubben stiller med flotte premier!
  • Medlemsavgift til Idrettslaget faktureres fra Hovedlaget og kommer i tillegg en gang i året med kr 500(1 medlem) eller kr 800(2 eller flere/familie). Faktura kommer ca. mai. Les mer her


For å kunne spille fotball i Spjelkavik IL - så er du nødt til å være medlem i Spjelkavik Idrettslag.

Bli medlem HER

  • Dersom ikke faktura betales innen fristen vil det komme et purregebyr i tillegg
  • Klubben er behjelpelig med avbetalingsordninger eller fritak på treningsavgiften, ta kontakt med daglig leder i fotball.

Søskenmoderasjon på barn nr 2 - 15%, barn 3 og 4 - 30%. De med 3 barn eller flere kan slippe salg av lodd for barn nr.3 og oppover. De er selv ansvarlig for å kontakte administrasjonen å levere tilbake lodd og faktura. (Klubben prøver å luke ut dette ved utsending men ikke alltid lett å vite hvem som er i familie)

  • Det KAN også forekomme ekstra inntektsbringende tiltak dersom økonomien tilsier det.
  • Det kan også tegnes individuell forsikring for alle spillere noe som anbefales. Les alt om skade/forsikring her.
  • Utestengelse fra trening/kamp kan bli resultatet ved ikke innbetalte avgifter.
  • Dugnadsjobber har vi kuttet til et minimum. Vi har klubbdugnader kun i forbindelse med store cuper vi arrangerer som: Barneturnering Cup Vår (mai), Straffekonk NM (mai), Barneturnering Cup høst (september) og et loppemarked(høst). Dette er utrolig viktige inntektskilder for klubben og foresatte må stille 10 timer pr familie. Klubben har egen logistikkansvarlig på dugnader. Erfaringsmessig er dette positive og enkle tiltak å stille på for alle.



Det koster å drive et idrettslag:

  • Lagspåmelding/spillerforsikring SFK/NFF
  • Lønn og godtgjørelse trenere, ansatte, trenerutvikler, spillerutvikler
  • Sosiale tiltak
  • Spillerutviklingstiltak
  • Trenerutvikling/kurs ledere
  • Utstyr til alle lag 
  • Nedbetaling av lån på bygninger, kunstgressbaner og hall
  • Utgifter til drift/vedlikehold/forsikring/utvikling av anlegg: alle baner, garderobebygg(Bunker), strøm til flomlys og varme, traktor, publikumsfasiliteter, spillerfasiliteter, lagsfasiliteter.
  • Reiseutgifter og dommerutgifter alle lag.
  • Regnskap/revisjon
  • Medisinsk utstyr/fysio/skader

Hilsen Styret

Spørsmål rettes administrasjonen